Παγκόσμια διάκριση του «Best Earned Award» κέρδισε η πασίγνωστη διαφήμιση
"Κeep walking Greece". H διαφήμιση είχε αγγίξει και συγκινήσει αφού ένας μεγάλος όμιλος αφιέρωσε την παγκόσμια διαφημιστική του καμπάνια στην ελληνική κρίση και στην ενότητα και την αισιοδοξία που θα πρέπει να επιδείξουν οι Έλληνες. Το διαφημιστικό σποτ είχε πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό αποδεικνύεται από τα παρακάτω στοιχεία:
- Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
- Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
- Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
- Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
- H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα
€1,200,000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου